Nissan Underground_1

Nissan taucht ab in den Untergrund

Der japanischer Autobauer will es wissen. Nissan geht in den Untergrund. In UK. Für eine Werbemaßnahme. Damit ist schon Einiges verraten. Denn wenn in England jemand sagt “Underground” kann eigentlich nur nur die “Tube” – London Underground gemeint sein. In der Tat. Mit einer gigantischen 360 Grad Werbung verdreht Nissan dort den Fahrgästen den Kopf. Wer sich das Spektakel selbst ansehen will muss sich auf den Walkway zu den Bakerloo und Victoria Linien in der Oxford Circus Station begeben. Coole Idee!

english version:
Nissan has launched the first ever 360 degree advertising wrap inside the London Underground to promote the funky Juke crossover and its innovative Nissan Connect technology. The 360o advertising wrap covers the walls, ceiling and floor of the walkway to the Bakerloo and Victoria lines inside Oxford Circus station.

The campaign will highlight the Nissan Connect technology that allows drivers to plot a journey on any device and send it remotely to their car.  Featuring the strap-line ‚Turn every drive into a ride with Google®  Send-to-Car technology’ the advert will give the  2.7m passengers who will use the station over the next two weeks the impression that they’re standing on the roof of a building in the middle of a cityscape at night, as the Nissan Juke glides above them.

(Foto: Nissan/Np)

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